Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym działa lepiej. Dowiedz się więcej

Telefoniczna obsługa Klientów sieci Play

Dodano: 14-07-2017, Miejsce pracy: Poznań

Opis czynności

Zajmujemy się telefoniczną i mailową obsługą klientów sieć Play. Nasi konsultanci obsługują zarówno połączenia przychodzące (dotyczące usług, produktów, płatności), jak i zajmują się wykonywaniem połączeń do obecnych klientów (w celu zaproponowania zmiany taryfy).

Dołączając do nas sam możesz zdecydować, która z tych form kontaktu bardziej by Ci odpowiadała. Nie wiesz? Podczas rozmowy chętnie przedstawimy Ci szczegóły i pomożemy podjąć właściwą decyzję.

Wymagania

- umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie

- sprawna obsługa komputera

- pro klienckie nastawienie

Korzyści

 - stała stawka godzinowa 14 zł brutto oraz prowizja

- umowa zlecenie na czas nieoznaczony

- szkolenie wdrożeniowe

- elastyczny harmonogram

- wiele inicjatyw kulturalnych oraz sportowych, do których chętnie Cię zaprosimy

- dostęp do piłkarzyków w czasie przerw

- drobne upominki na urodziny

- owocowe środy

- darmowe kawy i herbaty

Dodatkowe informacje

 Wyślij do nas swoją aplikację na rekrutacja.poznan@apservices.pl

Aplikuj